ילנה
, פתח תקווה
05.01.2024
טלי גראו
, חיפה
05.09.2023
אלינה חייט
, אריאל
22.07.2023
תפקיד
ייעוץ ארגוני למרפאות
תאור
סבטלנה ניקסון, NIXON MEDICONSULT – MBA במנהל עסקים עם התמחות בייעוץ ארגוני. מאחורי הגב' ניקסון ניסיון של 20 שנים בניהול רשת מרפאות פלסטיקה ואסתטיקה רפואית בארץ ובחו"ל (רוסיה, סין ומדינות נוספות), עם ניסיון מוכח בהגדלת נפחי פעילות של מרפאות בתחומים מגוונים.
נסיון מקצועי
ניסיון של 20 שנים בניהול רשת מרפאות פלסטיקה ואסתטיקה רפואית בארץ ובחו"ל
השכלה
MBA במנהל עסקים עם התמחות בייעוץ ארגוני
שפות
עברית
אנגלית
רוסית
סוגי שירותים
ייעוץ ארגוני למרפאות
בניית תוכנית עסקית
שיווק ופרסום
ליווי מכירות
גיבוש דוח עם המלצות לפעולה על בסיס תצפיות במקום
ליווי אישי
בניית פרוטוקולים לעבודה
סדנאות / הרצאות בנושאים: מזכירות, מכירה, טיפול בלידים, טיפול בלקוחות, שיווק, מענה לטלפונים, פרוטוקולים ועוד
שילוב מכשור רפואי
בניית תוכנית עבודה
תכנון מרפאה - למרפאות חדשות וקיימות
הקמת מרפאה חדשה
גיבוש צוות והדרכה לעבודה במרפאה
בניית מחירון
קורס ניהול מרפאה אסתטית עם ערך מוסף - Aesthetics Clinics Management Course
ניהול מרפאת אסתטיקה – מבוא והצצה אל מאחורי הקלעים
אסטרטגיית קביעת מחירי הטיפולים – הכרות עם מגוון סוגי הצרכנים, פילוח קהל היעד הרלוונטי, עבודה מול מתחרים ועוד
Intelligent Flow - הזרימה הנכונה שתוביל להצלחה: התנהלות צוות המרפאה, הגדרת תפקידים מדויקת, תכנון עמדת הקבלה, ניהול תורים ומענה טלפוני.
שיווק, זה כל הסיפור – כיצד לייצר סל כלים שיעבוד בשבילך
אומנות סגירת תוכנית הטיפולים – זיהוי התנגדויות וחסמים, שיטת השלבים שמובילה לתוצאות, שיווק עצמי ועוד
טכנולוגיה מתקדמת - מכשור טכנולוגי: האם הוא באמת מחולל פלאים? הכרות עם השפה המדוברת של המכשור הטכנולוגי, כיצד ניתן להבדיל בין איכויות המכשירים, מהי תחנת עבודה וכדומה.
מורה נבוכים לטיפולים אסתטיים - בוטוקס וחומרי מילוי: ההבדלים ביניהם, השימושים השונים, העצמת הפעילות ועוד.
ככה זה כשיש שניים -היתרונות הברורים של שיתופי פעולה וכיצד אפשר לחשוב "מחוץ לקופסא" ולמצוא את החוט המקשר בין הדיסציפלינות השונות.
חוכמת המיתוג- כיצד יוצרים שפה אחידה בדיבור ובתכנים, חשיבותם של צילומי התדמית, מה הקשר בין לבוש לרגשות חיוביים ועוד
כתובת
מדיה
כל רופא ומרפאה מתנהלים בצורה שונה ואצל כל אחד הבעיות שונות וגם הדרך להשגת המטרות שונה. כל המרפאות צריכות סדר וזה גם המפתח להמשך הדרך.
איך להביא לקוחות חדשים למרפאה ? ראשית צריך להבין שלהבאת לקוחות יש עלות ובהשוואה לעלות שימור לקוחות קיימים היא גבוהה יותר.
מתאמת היא הכוח המניע של המרפאה, לתפיסתי הרופא צריך להתעסק כמה שפחות במה שקורה סביב וכמה שיותר במטופלים עצמם, כמובן שזה בהתאם לגודל המרפאה...
מה עושים כאשר עולה ביקורת לא טובה, פוסט שקרי או דיון ברשת?ביקורת בפייסבוק ניתנת למחיקה רק ע”י מי שכתב אותה ובמקרים חריגים ע”י פייסבוק...
איך לבחור את המרפאה / הרופא שלך. האם כדאי לצאת לחו"ל לשירותי רפואה אסתטית וכירורגיה פלסטית. איך השתנה תחום רפואה אסתטית במהלך מגיפת הקורונה
הרצאה מפי סבטלנה ניקסון, MBA במנהל עסקים עם התמחות בייעוץ ארגוני
הרצאה מפי סבטלנה ניקסון, MBA במנהל עסקים עם התמחות בייעוץ ארגוני
איך לשמור על החוסן הנפשי ולהתמודד עם משבר המלחמה מבחינה עסקית ואישית - הרצאה מפי גלעד ניומן - מדריך בכיר ומנכ"ל דייל קרנגי ישראל המתמחה בהכשרה מקצועית לפתוח ארגונים ואנשים וסבטלנה ניקסון - יועצת ארגונית ובעלת ב"ס לניהול מרפאות
שיח על התנהלות בתקופת משבר - סבטלנה ניקסון
האמון שלכם זה הדבר החשוב ביותר ולכן עסקים לא יכולים לשלם על מנת לשנות או למחוק את חוות הדעת.
הצג לפי סוג שירות
ילנה
, פתח תקווה
05.01.2024
טלי גראו
, חיפה
05.09.2023
אלינה חייט
, אריאל
22.07.2023
דניאלה
, חיפה
17.07.2023
לנה עושרת
, חיפה
17.07.2023
יהב
, קרית אתא
05.12.2022
רימה
, עכו
05.12.2022
מגי
, קרית ביאליק
05.12.2022
רועי איתן
04.12.2022
עופר בן צבי
, מודיעין
29.11.2022
תיעוד ומידע רגיש יש למסור לעסק בלבד.
מדיניות ותנאי שימוש
המידע והתוכן המוצגים באתר זה מיועדים לספק מידע אינפורמטיבי בלבד ומהווה הבעת דעה סובייקטיבית מטעם צדדים שלישיים שאינם קשורים למפעילי האתר. המוצג אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי מקצועי, ואין להסתמך עליו כייעוץ כאמור, אין להעביר תיעוד ומידע רגיש באמצעות האתר. כל שימוש במידע באתר טעון בדיקה ואימות עם הגורמים הרלוונטיים. השימוש באתר ובתכניו הינה באחריותו הבלעדית והמלאה של המשתמש.
קטגוריות
רואי חשבוןמתווכיםיועצי משכנתאסוכני נסיעותאדריכליםסוכני ביטוחיועצי מסקוסמטיקאיותשיווק ופרסום באינטרנטרפואה משלימהצלמיםכל הקטגוריות