Site logo
עדי נטף - המרכז לחיסכון במשכנתא

עדי נטף - המרכז לחיסכון במשכנתא

יועץ משכנתא בחדרה

יועצי משכנתאות

5.0

כל סוגי השירותים

- המלצות וחוות דעת על עדי נטף - המרכז לחיסכון במשכנתא

לצפייה בפרופיל מלא של עדי נטף - המרכז לחיסכון במשכנתא

פנייה לבית העסק

תיעוד ומידע רגיש יש למסור לעסק בלבד.

חוות דעת ודירוגים על עדי נטף - המרכז לחיסכון במשכנתא

האמון שלכם זה הדבר החשוב ביותר ולכן עסקים לא יכולים לשלם על מנת לשנות או למחוק את חוות הדעת.

ציון כולל של עדי נטף - המרכז לחיסכון במשכנתא

5.0

על סמך 574 חוות דעת

הוספת חוות דעת

הצג לפי סוג שירות

איתי

, פרדס חנה

5.0

''קבלתי שירות מלא מעט יועצי משכנתאות, אבל אני רוצה לשתף בהמלצה חמה על יועץ משכנתאות מבריק! עדי נטף. עדי לא רק מקצועי, אלא גם אדם נעים ומסביר פנים. הוא הצליח להפוך את תהליך לקיחת המשכנתא לחוויה חיובית ומרגיעה, בזכות הידע הרחב שלו והזמינות המוחלטת שלו לכל שאלה. עדי השקיע זמן רב כדי להבין את הצרכים האישיים שלי, והצליח למצוא לי את הפתרון המושלם שיתאים לי כמו כפפה ליד. אם אתם מחפשים יועץ משכנתאות מקצועי ואכפתי, עצרו. מצאתם! עדי הוא האיש שאתם צריכים! אני ממליץ עליו בלב שלם!

26.08.2024


ח.

, חריש

5.0

''אין על עדי אתה תותוך אני ממלץ לכולם בחום

26.08.2024


א.

, ראשון לציון

5.0

''ממליץ על עדי, מצא משכנתא משתלמת ונתן יחס אישי ותמיד היה ונתן מענה לכל בקשה ושאלה.

26.08.2024


דור אבידן

, חדרה

5.0

''מעולה שירות מקצועי ואדיב ממליץ בחום

26.08.2024


קטיה ואלכס

, חדרה

5.0

''לעדי פנית- לא טעית! עדי ליווה אותנו במקצועיות ואנושיות רבה בכל התהליך, החל ממכירה של הדירה הישנה ועד לחתימות האחרונות מול הבנק ברכישה של הדירה החדשה. כל זה, תוך כדי בניית תוכנית, שמתאימה בצורה ייחודית לצרכים שלנו ותוך מתן הסבר תמידי בכל שלב ושלב בתהליך עם סובלנות ומקצועיות רבה. עדי דואג לעדכן, ללוות ולהדריך באופן יזום כחלק מהתהליך ותמיד זמין לשאלות. ממליצים בחום!

22.08.2024


דניה ויינר

, פרדס חנה

5.0

''ממליצה בענק!!! עדי בנה לנו תוכנית מורכבת למשכנתא והלוואות גישור שילוו אותנו בתהליך הרכישה. הוא מצא פתרונות וטיפל בכל הבעיות שצצו בדרך בצורה יעילה, אדיבה וסופר מקצועית. הוא נתן לנו בטחון שאנחנו בידיים טובות לאורך כל הדרך. אין סיכוי שהיינו יכולים לבצע את המהלך ללא הידע והמקצועיות שלו. מומלץ ביותר!

13.08.2024


רון בודיק

, פרדס חנה

5.0

''תודה רבה לעדי היקר שעזר ותמך לאורך הדרך, שווה מאוד לעבור תהליך כזה שמקל ומצמצם את הדרך למשכנתא הטובה ביותר!איש מבריק שגורם לך להבין שגם אתגר יכול להיות חוויה, תודה!

05.08.2024

סוג שירות: מחזור משכנתא

קרינה קרפליובסקי

5.0

''מקצועי ברבת גבוהה, מסור, חכם, מחפש את טובת הלקוח, מלווה אותך עד הפרט הכי קטן אבל הכי חשוב אנושיות ותמיכה לאורך כל הדרך. ממליצה בחום רב

29.07.2024


הדס חגאג

5.0

''אני רוצה להמליץ על עדי בחום!!! שירות מעולה , מלא סבלנות , זמין לנו תמיד לכל שאלה (במיוחד שאנחנו לא מבינים כלום והוא יושב ומסביר עד שנבין😅) מרגישים בידיים בטוחות!!! ממליצים בחום!!!! הבחירה הכי טובה שעשינו כחלק מהמשכנתא

28.07.2024


ענבר

, חריש

5.0

''עדי האלוף דאג לנו למשכנתא הכי טובה שאפשר היה לבקש! השירות שהוא נתן כולו נעשה באווירה טובה ועם כל הלב, הסביר שלב שלב ונתן לנו ביטחון בדרך לרכישת הדירה. דאג לכל הפרטים, גם הקטנים וגם הגדולים ועזר לנו המון ! שמחים מאד שזכינו בעדי ובליווי שלו, הוא הפך את כל תהליך המשכנתא לנעים וקל יותר משחשבנו! תןדה ענקית

28.07.2024


...

פנייה לבית העסק

תיעוד ומידע רגיש יש למסור לעסק בלבד.

מדיניות ותנאי שימוש

המידע והתוכן המוצגים באתר זה מיועדים לספק מידע אינפורמטיבי בלבד ומהווה הבעת דעה סובייקטיבית מטעם צדדים שלישיים שאינם קשורים למפעילי האתר. המוצג אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי מקצועי, ואין להסתמך עליו כייעוץ כאמור, אין להעביר תיעוד ומידע רגיש באמצעות האתר. כל שימוש במידע באתר טעון בדיקה ואימות עם הגורמים הרלוונטיים. השימוש באתר ובתכניו הינה באחריותו הבלעדית והמלאה של המשתמש.

BizReviews 2023 © כל הזכויות שמורות.